وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

جزوه ی کمک آموزشی ذخیره و بازیابی اطلاعات

این اولین جزوه ی کمک آموزشی ذخیره و بازیابی اطلاعات هست که پیدا کردم.خیلی کمیابه!!!

فصل

لینک دانلود

فصل 1

دانلود

فصل 2

قسمت اول      دانلود

قسمت دوم     دانلود

قسمت سود    دانلود

فصل 3

دانلود

فصل 4

دانلود

 

این هم یک جزوه ی خلاصه و خوب دیگه: جزوه ذخیره و بازیابی اطلاعات

نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه مهندسی IT یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

salam mishe jozvezakhire ro be man bedin mamnon montazereton hastam

دوست من لینک ها همه درسته به راحتی میتونی دانلود کنی...
نمیدونم مشکلت چیه

سعیده کامرانی IT چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
خواستم بگم لینک هاتون درست نیست دانلود نمیشه

سلام ممنون که گزارش کردید.لینکها بروز شدند.من اونها رو برای شما ایمیل میکنم

سعیده کامرانی IT یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام,خسته نباشین مرسی از این که برام ایمیل زدین.من جزوه رو دانلود کردم دستتون طلا برای شما خانم مارالانی و همه دوستاتون آرزوی مو.فقیت می کنم .

سلام خواهش میکنم قابلی نداشت.شما هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد