وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

تمدید مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور

مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور تا 5 اسفند تمدید شد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، بنا به حجم زیاد مراجعه کنندگان برای انتخاب واحد نیم سال دوم تحصیلی، مهلت انتخاب واحد دانشجویان تا 5 اسفند تمدید شد.
دانشجویانی که تاکنون موفق به انتخاب واحد نیم سال دوم نشدند می توانند با مراجعه به سایت
http://reg.pnu.ac.ir ثبت نام کنند.
پیش از این مهلت انتخاب واحد دانشجویان از 21-11-87 تا 2-12-87 اعلام شده بود.
 

۱-  انجام انتخاب واحد مجدد برای کلیه دانشجویان مقدور میباشد. 

۲- انتخاب واحد دروس ریزشی احتمالاً از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۸۷ لغایت ۱۳/۱۲/۱۳۸۷ خواهد بود . 

بچه های IT حتما بخوانند

 

الان حدود یکسال و نیم از ورود ما به این دانشگاه میگذره.مشکلاتى برای تمام دانشجویان وجود داشته اما چیزی که مشکل بچه های IT رو بیشتر کرده نبودن گروه برای اونهاست.ما که حتی به سختى جواب یه سئوال معمولى را از کارشناس رشته آن هم با جوابِ "نمی دانم" یا  "به من مربوط نیست" مى گرفتیم واقعا نیاز داریم فردی برای جوابگویی به مسائل ما در دانشگاه وجود داشته باشد. 

همکلاسی های من حداقل 100 نفر هستند روی صحبت من بیشتر با آنهاست.ما اولین وروردی های IT هستیم.به ما بیشتر از ورودی های دیگه آسیب میرسه همونطور که تا حالا اینطور بوده. 

 همین جا از تمام بچه های هم رشته ای تقاضا میکنم در قسمت نظرات حمایت خودشون رو اعلام کنن تا با تعیین وقت و انتخاب چند نماینده با آقای دکتر صحبت کنیم. 

لطفا در قسمت نظرات اسم خودتون رو کامل بنویسد.اگه دقت کنید مى بینید که جواب تمام نظرات رو دادم چون برام اهمیت داشته.  

برنامه امتحانی نیمسال دوم کارشناسی طرح تجمیع

ادامه ی اخبار جنجالی انتخاب واحد

 

بچه هایی که برنامه ی امتحانی رو از من درخواست کردن.برنامه امتحانی تا الان اعلام نشده و از یه منبع معتبر خبری فقط تونستم این نکات رو براتون پیدا کنم: 

 

در این ترم تنها منبع مشاهده تاریخ امتحان جهت پیشگیری از وجود مغایرت سیستم گلستان خواهد بود. 


نکته ۱ -انتخاب واحد این ترم هم زمانبندی دارد یعنی هر دانشجو مدت خاصی مهلت دارد 
 

نکته ۲ -با توجه به اینکه معیار انتخاب واحد ترم دوم ۸۶-۸۷ می باشد برای ورودی های سال 87 معیار انتخاب واحد یا سقف ثابتی لحاظ و یا بسته به معدل نیمسال اول اقدام خواهد شد

نحوه محاسبه نمره در سیستم گلستان

 

به دلیل پرسشهای فراوان در خصوص نحوه محاسبه نمرات  در سیستم گلستان موارد زیر تنها جهت اطلاع به دانشجویان ارائه می گردد: 

 ۱)نمرات خام یعنی نمره دریافت شده شما از هر بخش تستی یا تشریحی که هنوز قطعی نشده است 

 ۲) نمرات بر مبنای 20 محاسبه می شود 

 ۳)در صورتی که مایل به تبدیل نمره خود به مبنای 14 هستید می بایست نمره بدست آمده را در 7 ضرب و بر 10 تقسیم نمایید . مثال : 20x7=140/10=14 ۴- نحوه بدست آوردن مبنای نمرات دروس تستی و تشریحی : 

به عنوان مثال در صورتی که نمره تستی آزمون شما از 10.71 است نتیجه گرفته می شود یعنی نمره بخش تستی امتحان از 14 نمره 7.5 نمره بوده است 10.71x7=74.97 / 10= 7.5 یعنی نمره قسمت تشریحی امتحان شمااز 14 نمره 6.5 نمره بوده است 9.21x7 = 65 / 10 = 6.5 ۶+۷.۵+۶.۵=۲۰ نمره تستی+نمره تشریحی+نمره میان ترم در صورت نداشتن میان ترم به صورت زیر محاسبه می شود (بدون ضربدر ۷و تقسیم بر ۱۰) نمره تستی+نمرع تشریحی=۲۰ ۱۰.۷۱+۹.۲۱= ۲۰  

نکته ۱) نمرات بخشهای تستی و تشریحی درسهای مختلف کاملا متفاوت است  

نکته ۲) تا کنون هیچ گونه نمره میان ترمی به نمرات شما اضافه نشده و این امر تنها به کسانی تعلق می گیرد که 50درصد نمره را کسب کرده باشند در صورتی که شما دارای نمره میان ترم یا پروژه بوده اید می توانید آنرا به جمع نمرات قسمتهای تستی و تشریحی در مبنای 14 اضافه کنید تنها به شرط آنکه نمره بدست آمده بالاتر از 7 باشد اضافه نمایید.

اعتراض کلی به امتحانات نیمسال اول 88-87 دانشگاه

 

 بچه ها  لینک زیر  یه اعتراض که تمام دانشجو های پیام نور اگه حرفی دارن برن و اینجا بنویسن.یه امضای اینترنتی بدن.نیاز به اسم و ایمیل داره.تا الان ۴۶۸ جمع شده حتما برید سر بزنید.اینم متن اعتراض که البته میشه شما هم نکته ی مد نظر خودتون رو به نظرتون اضافه کنید. برای خواندن متن به ادامه مراجعه کنید.

 

 اعتراض کلی به امتحانات نیمسال اول 88-87 دانشگاه 

 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه در خصوص نمرات اعلام شده آزمون نیمسال اول سال تحصیلی

سایت مرکزی دانشگاه پیام نوراطلاعیه جدیدی را در مورد نمرات اعلام شده ، منتشر کرده است ، که از اطلاعیه مذکور اینطور استنباط میشود که تمام حرف و حدیثها در مورد نحوه اعلان نمرات اشتباه بوده و نمره های اعلام شده با نمره تشریحی مجموعاً نمره برگه امتحانی را تشکیل میدهند ، و منظور از نمره داخل کادر با عنوان {از} همان نمره کل برگه می باشد. 

 

 برای خواندن اطلاعیه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

تقویم دانشگاهی نیمسال دوم(بهار)

 

تقویم دانشگاهی نیمسال دوم(بهار)

 ثبت نام و انتخاب واحد۲۱/۱۱/۸۷ لغایت ۲/۱۲/۸۷

 شروع کلاسهای رفع اشکال گروهی ۳/۱۲/۸۷

 پایان کلاسها ۱۳/۳/۸۸

حذف و اضافه ۸/۲/۸۸ لغایت ۱۵/۲/۸۸

 حذف اضطرارى حداکثر تا ۶/۳/۸۸

 شروع امتحانات ۱۶/۳/۸۸ لغایت ۳/۴/۸۸

 پایان اعلام نمرات  ۲۴ /۴/۸۸ 

  دوستانی هم که درباره ترم تابستان سوال داشتند,ترم تابستان واحد ارائه میشه اگه خواستین تا تقویم دانشگاهی تابستان رو هم بذارم.ولی همون تابستان بنویسمش بهتره چون داخل مطالب وبلاگ گم نمیشه.

ترین های جهان کامپیوتر

 

کوچکترین روبات

کوچکترین روبات دنیا ، روبات میکروسکوپی موسیو میکروبات می باشد که توسط شرکت ژاپنی Seiko Epson در سال 1992 ساخته شده است. این روبات کوچک و حساس کمتر از یک سانتی متر قد دارد و وزنش 5/1 گرم است. در ساخت آن از 97 قطعه مجزا متعق به 2 ساعت مچی استفاده شده است. در یک رقابت بین المللی مکانیزم های میکروسکوپی ، جایزه اول به این میکرو بات تعلق گرفت.


بزرگترین موتور جستجو

گوگل با داشتن تقریبا 4/285 میلیارد صفحه این رکورد را به خود اختصاص داده است. این شرکت توسط لری پیج و سری جی برین پایه گذاری شده است و اولین دفتر کار آن گاراژی در کالیفرنیا بوده است. این گاراژ در سال 1998 و با چهار کارمند کارش را آغاز کرد.


بزرگترین کتابفروشی آنلاین

سایت آمازون که پدربزرگ سایت های تجارت اکترونیکی نیز محسوب می شود بزرگترین کتابفروشی دنیا به شمار می رود. در سال 1994 موسس این سایت یعنی جف بزوس دریافت که اینترنت با رشد سالانه ای تقریبا برار 200 درصد در حال توسعه است. با این حساب ساده وی درهای مجازی کتابفروشی آمازون را در سال بعد به روی 13 میلیون مشتری از 160 کشور دنیا باز نمود. کاتالوگ آمازون شامل 7/4 میلیون کتاب ، سی دی ، ویدیو ... آن را به عنوان بزرگترین کتابفروشی اینترنتی مطرح می سازد. 
 

  برای خوندن بقیه ی* ترین ها* به ادامه مطلب برید

ادامه مطلب ...

عرضه کارت‌های گرافیکی با خنک‌کننده جدید S-FANPIPE

 

ایتنا- شرکت لیدتک که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیکی شناخته می‌شود، نسل جدیدی از کارت‌های گرافیکی خود را با استفاده از سیستم خنک‌کننده جدیدی با نام S-FANPIPE طراحی و به بازار عرضه کرد.



با توجه به افزایش حرارت تولیدی پردازنده‌های گرافیکی جدید و نا کارآمدی خنک‌کننده‌های طراحی شده از سوی تولیدکنندگان آنها، در بیشتر مواقع، طراحی و استفاده از این سیستم خنک‌کننده جدید می‌تواند باعث افزایش قابلیت اطمینان و ثبات کارت‌های گرافیکی شده و علاوه بر این سروصدای تولیدی توسط آن را نیز تا حد زیادی کاهش دهند.

خنک‌کننده جدید S-FANPIPE از ساختار بسیار ساده‌ای استفاده می‌کند که شامل لوله‌های ناقل حرارت مسی به همراه یک فن با قطر بالا است. از نظر ظاهری با اولین نگاه شاید نتوان متوجه تفاوت این طراحی جدید با انواع قبلی شد، اما با نگاه دقیق‌تر می‌توان فهمید که شکل پره‌ها، محل قرار گیری لوله‌های مسی ناقل حرارت و حتی جهت چرخش فن به گونه‌ای طراحی شده است تا بالاترین بازدهی حرارتی را برای کارت‌های گرافیکی ایجاد کند.

گفتنی است لوله‌های ناقل حرارت در این کارت گرافیکی که به شکل حرف S در آمده‌اند، دور تا دور محیط فن و البته در مسیر جریان هوای خروجی قرار گرفته‌اند تا حرارت را به نقاطی منتقل کند که بیش از بقیه نقاط در معرض جریان هوای تولیدی قرار دارند. علاوه بر اینها با استفاده از یک فن با قطر بالا در این کارت گرافیکی، توانسته‌اند با سرعت‌های کمتری به جریان هوای مورد نیاز دست پیدا کنند و از طریق توانسته‌اند علاوه بر کاهش سروصدای تولیدی، از استهلاک فن خنک‌کننده نیز تا حد زیادی بکاهند.

لازم به ذکر است شرکت لیدتک یک بار دیگر با ارایه طراحی نو آورانه‌ای اینچنین، توانسته است محصولات خود را به محصولاتی بهینه برای تمامی کاربران تبدیل کند.

ورود لپ تاپ زنانه به بازار

 

شرکت Acer از ساخت کامپیوتر قابل حمل جدیدی خبر داده که به صورت اختصاصی برای خانم ها طراحی شده و قرار است در مرحله نخست وارد بریتانیا شود.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت
http://www.khodkar.ir ،این لپ تاپ بسیار سبک 1200 Ferrari نام گرفته است و افراد می توانند در نمایشگر 1/12 اینچی آن که از نوع LED است، تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنند.این لپ تاپ به پردازنده AMD Turion X2 Ultra مجهز شده است و می تواند از رم های بیش از چهار گیگابایتی نیز پشتیبانی کند.هارددیسک این لپ تاپ از نوع SATA است و به گفته شرکت سازنده قابلیت پشتیبانی از فناوری ارتباطی بلوتوث و شبکه بی سیم Wi-Fi را نیز دارد.برای این لپ تاپ قابلیت شناسایی اثر انگشت نیز درنظر گرفته شده و شرکت Acer روی آن یک محافظ مقاوم را نصب کرده است.هنوز قیمت این لپ تاپ زنانه مشخص نشده است و Acer طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی آن را در دیگر کشورها نیز عرضه خواهد کرد.

معمای بیل گیتس

اگر شما مهندسان عزیز این معما را حل کنید، لیاقت استخدام در شرکت بزرگ مایکروسافت را دارید!برای مشاهده معما بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.چند روز دیگه جوابشو می بینین.فعلاً راه حل خودتونو تو قسمت نظرات بنویسین.

 

 

(منبع: دو هفته نامه موفقیت، با اندکی تلخیص)

(نویسنده: سحر علیخانی)

ادامه مطلب ...

پرداخت شهریه

دانشجویانی که شهریه پرداخت نکردن تا پایان روز ۲۰ بهمن مهلت دارن تا شهریه رو بپردازن. 

بچه ها اگه مبلغی از شهریه شما باقی مونده هر چه سریعتر واریزش کنید چون سیستم به طور خودکار به اندازه ی مبلغ شهریه واحد های شما رو حذف میکنه.

عکسی از کوچکترین دوربین دنیا

عکسی از کوچکترین دوربین دنیا

عکس کوچگترین دوربین دنیا -smallest camera

نمونه سئوال

ردیف

نام درس

ترم اول
86-85

ترم دوم
86-85

ترم اول
87-86

1

طراحی و تحلیل الگوریتم ها

دانلود

دانلود

دانلود

۲

مبانی کامپیوتر و برنامه سازی (پاسکال)

دانلود

دانلود

دانلود

۳

برنامه سازی پیشرفته (C++)

دانلود

دانلود

---

۴

ساختمان داده ها (مهندسی)

دانلود

دانلود

---

۵

ساختمان داده ها (علوم)

دانلود

دانلود

---

۶

زبان تخصصی

---

دانلود

دانلود

۷

پایگاه داده ها (مهندسی)

دانلود

---

دانلود

۸

پایگاه داده ها (علوم)

---

دانلود

دانلود

۹

مبانی فناوری اطلاعات

---

---

دانلود

۱۰

اصول و مبانی مدیریت

---

---

دانلود

۱۱

آمار و احتمالات 1

---

دانلود

دانلود

۱۲

معادلات دیفرانسیل

دانلود

---

دانلود

۱۳

ریاضی 1

دانلود

دانلود

دانلود

۱۴

ریاضی 2

---

دانلود

دانلود

۱۵

ریاضی گسسته

دانلود

دانلود

--

۱۶

مدارهای منطقی

دانلود

دانلود

دانلود

۱۷

فیزیک پایه 1

دانلود

دانلود

دانلود

۱۸

فیزیک پایه 2

دانلود

دانلود

دانلود

حل تمرینات ساختمان گسسته

 اینم حل تمرینات ساختمان گسسته.

اگه تمرینات درس خاصی رو نیاز دارید بگید تا اونم بذارم

فقط یه لطفی بکنید اگه فایل ها ایراد داشت بگید بی خیالش نشید!!

 

توجه پسورد فصل 5 : www.mitm-mobile.blogfa.com

فصل 1

فصل 2

فصل 3

فصل 4

فصل 5

فصل 6

فصل 7

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود