وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

حل تمرینات ساختمان گسسته

 اینم حل تمرینات ساختمان گسسته.

اگه تمرینات درس خاصی رو نیاز دارید بگید تا اونم بذارم

فقط یه لطفی بکنید اگه فایل ها ایراد داشت بگید بی خیالش نشید!!

 

توجه پسورد فصل 5 : www.mitm-mobile.blogfa.com

فصل 1

فصل 2

فصل 3

فصل 4

فصل 5

فصل 6

فصل 7

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

ممنون از زحماتتون.جدا خسته نباشید

خواهش میکنم.ممنون از لطف شما

it چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ق.ظ

از زحماتتون متشکرم اما من نمیدونم پسورد فصل5 گسسته چیه؟

دوست من مگه زیر مطلب پسورد رو قرار ندادم؟!

مریم یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام.تشکر از مطالبی که گذاشتید. میشه حل تمرین درس نظریه زبان ها و ماشین ها رو هم بگذارید؟ ممنون میشم..

نوری فر- رشته it شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام . من فایلا رو دانلود کردم. اما به جز یکی بقیه رو باز نمیکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد