وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

بچه های IT حتما بخوانند

 

الان حدود یکسال و نیم از ورود ما به این دانشگاه میگذره.مشکلاتى برای تمام دانشجویان وجود داشته اما چیزی که مشکل بچه های IT رو بیشتر کرده نبودن گروه برای اونهاست.ما که حتی به سختى جواب یه سئوال معمولى را از کارشناس رشته آن هم با جوابِ "نمی دانم" یا  "به من مربوط نیست" مى گرفتیم واقعا نیاز داریم فردی برای جوابگویی به مسائل ما در دانشگاه وجود داشته باشد. 

همکلاسی های من حداقل 100 نفر هستند روی صحبت من بیشتر با آنهاست.ما اولین وروردی های IT هستیم.به ما بیشتر از ورودی های دیگه آسیب میرسه همونطور که تا حالا اینطور بوده. 

 همین جا از تمام بچه های هم رشته ای تقاضا میکنم در قسمت نظرات حمایت خودشون رو اعلام کنن تا با تعیین وقت و انتخاب چند نماینده با آقای دکتر صحبت کنیم. 

لطفا در قسمت نظرات اسم خودتون رو کامل بنویسد.اگه دقت کنید مى بینید که جواب تمام نظرات رو دادم چون برام اهمیت داشته.  

برنامه امتحانی نیمسال دوم کارشناسی طرح تجمیع

نظرات 34 + ارسال نظر
مژده جون!!! چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام عزیزم
من اولین حامی هستم
روی من حساب کن!!!

ممنون

افخمی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام فکر خوبی هست و من هم موافقتم رو اعلام میکنم

ممنون

خسروی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://it informationpnu.persianblog.ir

باید خیلی زودتر اقدام می‌کردیم اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه ست . روی من هم حساب کنید

غر زدن ممنوع!
شوخی بود.ممنون دوست عزیز.راستی من لینکت کردم

امیر مارالانی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ

من بیرون بودم الان اومدم!!

D:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام.خیلی خوبه.امیدوارم نتیجه بگیریم.

متشکرم.شما هم لینک شدی دوست من

مسافر راه دور ! پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://.......com

سلام.قالب وبلاگت خوبه . مخصوصا که رنگشم آبیه !
آبییییییییته !!!
به من که نگفتی وبلاگو عوض کردی حتما باید سر میزدم و خودم می دیدم ؟ امیدوارم سرعت اینجا برای کارهات بیشتر باشه . یه وقت نکنه وب من یادت بره ها یا بشه حکایت این مثله ( نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار )
وبلاگ من به خواننده های مهندس نیاز مبرم داره ! مخصوصا مهندسین کامپیوتر - آی تی - برق - مکانیک - صنایع - معماری و ...
از مزاح بگذریم : برای تمام نویسندگان این وبلاگ آرزوی موفقیت و بهروزی می کنم . امیدوارم در اطلاع رسانی به دوستان خودتون موفق باشید .
( به امید دیدار ... )

نکته ۱ : دوستان عزیز خیلی به خودشون زحمت ندن که من کی هستم چون نه ایمیلم رو نوشتم نه آدرس وبم رو !
نکته ۲ : رشته تحصیلیم هم معلوم نکردم شاید هم رشته ای شما باشم شایدم نباشم !
نکته ۳ : توصیه میکنم در صورت پی بردن به آدرس وبلاگ من به وبم سر بزنید . البته اگه تونستید !!!
نکته ۴ : من طرفدار این وبلاگ هستم مخصوصا که رنگش آبیه !

مهندس جان ممنون که اومدی.ما مدیون کمک ها و راهنمایی های تو هستیم.همه مثل شما خوش قلب نیستن خیلی ها به فکر کارشکنی و آسیب رساندن به همین وبلاگ کوچک هستن(همانطور که خودت در جریان اتفاقات هستی).امیدورام همیشه موفق باشی....
(به امید دیدار...)

شکوفه جلیلیان پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

حمایتت می کنیم ....
تاکرسی انجمن هدایتت می کنیم ...

ممنون!

کمرئی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.pardis-pnu.blogfa.com

سلام آدرس شما را تغییر دادم.
باتشکر مدیر وبلاگ شهر جدید پردیس

سلام متشکرم از توجه شما

مریم پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

پگاه جان تا اخرش همراهتیم . خسته نباشید.

مرسی مریم جان

میکائیل پور پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

منم موافقم

متشکرم

شاهرخی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

موافقم

مرسی

مرادی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام خسته نباشید
منم موافقم

سلام ممنون

maryam پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

مرسی!

مریم ژاله پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام واقعا خسته نباشید کارتون عالیه منم موافقم رو کمک منم حساب کنید

سلام.ممنونم

ترم سومی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ

منم هستم

کاش اسمت رو کامل می نوشتی.به هر حال ممنون

مهرداد پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ http://mitm-mobile.blogfa.com/

سلام خسته نباشید.
من لینک وبلاگ شما رو قرار دادم.

ممنون.شما هم لینک شدید.

سحر علیخانی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام.فکرت عالیه.منم موافقم.

سلام مرسی

فناوری اطلاعات پیام نور تبریز جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://tabriz-pnu-it.blogfa.com

سلام.
فکر کنم مشکل حذف شدن لینک شما همونی باشه که گفته بودین وگرنه لینکی حذف نکرده ایم...
با کمال میل لینک شما به پیوند ها برای بار دوم ! اضافه شد...
مرسی از لطفتون ...
یا حق

میلاد مرادی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

می تونین رو من حساب کنین

ممنون

منتقد یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

میشه اینقدر بی خودی مسایل رو بزرگ نکنی؟ ادامه اخبار جنجالی انتخاب واحد ! دعوا داری هیچ هم جنجالی در کار نبود مسخرس!

کاش کمی ادب را رعایت میکردی.یا حداقل جرات به خودت میدادی و نامت را مینوشتی.
در ضن اگر مایل نیستی به وبلاگ ما نیا.ما هیچ اصراری نداریم.ممنون

امیر دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ

با سلام من ورودی مهر ۸۷ هستم
اینجورام نیست که مشکلات از طرف ما باشه!
به هر حال منم همراهتونم...

سلام خوش اومدی هم به دانشگاه هم به وبلاگ.
دوست عزیز من جایی از مطلبم نگفتم مشکلات از طرف دانشجوهاست.
عرض کردم مشکل نبودن گروه برای ما که اولین ورودی هستیم بیشتر است.چون ما هیچ راهنمایی نداریم اما حداقل ما راهنمای شما خواهیم بود.

معین احمدپور چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://ituok.blogfa.com

سلام . من مدیر وبلاگ انجمن مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه کردستان هستم. وبلاگتون بهتر شده. من لینکتون رو درست کردم ولی اینجا لینک وبلاگ انجمن رو ندیدم.
موفق باشید

سلام خوش اومدید.مشکل لینک حل شد.

افخمی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

باسلام
میخواستم اگر امکانش هست منم برای وبلاگ مطلب بزارم (اگه موقعیت پیش بیاد) اجازشو میخواستم بهم بدید
ممنون میشم

سلام به ایمیلت مراجعه کن دوست من دعوت نامه برات ارسال شد.

افخمی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام پگاه خانوم گل من ایمیلمو چک کردم ولی میل شما رو ندیدم ممنون میشم یه بار دیگه بارام بفرستید اگر این اتفاق دوباره افتاد که من یک آی دی دیگه به خدمت شما تقدیم کنم ممنون میشم عزیز دلم

سلام حتما ارسال شده spam هات رو هم نگاه کن دوست من.

باتمانی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام
تاحالا 2 بار امضا کردیم برای در خواست انجمن ولی من فکر نمیکنم دانشگاه رسیدگی کنه به هر حال همیشه میتونید رو من حساب کنید در ضمن وبلاگتون هم خیلی عالیه دستتون درد نکنه...

سلام ممنون از لطف شما دوست عزیز.گرچه حساب انجمن از گروه جداست.
انجمن یک فعالیت دانشجویی است و گروه مربوط به اساتید و ارتباط با دانشگاه است.
بازهم از لطفتان ممنونم

ترم چهارمی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

اگه کاری تونستید بکنید رو مام حساب کنید

ممنون

ح-م پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ

مثل همیشه جامع وکامل خوشم اومد
اونا دانشگاه روباجایی دیگه اشتباه گرفتن نه من باورکن-ممنون

ماکی باشیم... پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

هی بادوست من(ح م)درست حرف بزن به خداتعریفش نباشه اون خیلیه-نصیحتدنباشه(ح م)توام خیلی بیکاری هاکه...مخلص بچه هایit

جوانمرد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام خانم مارالانی عزیز ببین جونم این (ح.م)که برای شما پیام میزاره اصلا ارزش جواب دادن نداره مطمئن باشید انقدر هم کلاس های شما براتون ارزش قائل هستند که یه کوچولوهم به خودشون اجازه ندن که به شما خدای نخواسته توهین کنن ژس دیگه جواب کسی که حتی برای خودش هم ارزش قائل نیست ندین
ما همه دوست داری هم کلاسی

دوست من میدونی جالب کجاست؟!
که این خیال کرده من نمیفهمم خودش در چند نقش بازی میکنه! ح.م و تمام این اسم ها رو از خودش در میاره در قسمت مدیریت میشه آّی پی های سیستم ها رو دید!
اینم گفتم که الان میاد شروع میکنه کتمان میکنه!
شرایط عوض میشه

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

به نظر من بهتره نظرات بعد از تایید مدیریت ثبت بشه
یکی از مشکلاتی که پیام نور داره اینه که همه جور آدمی رو وارد دانشگاه می کنه و بعضی از این افراد نمی تونن درک کنند که محیط دانشگاه با محیط زندگیشون تفاوت دارد
نمونه اش هم تو وبلاگ استاد احمدی دیدیم که بعضی از افراد شخصیت خودشون رو نشون دادند و آبروی هر چی کرمانشاهی بود بردند
(در ضمن در مورد آی پی : اینترنت حسابگر از یک سرور پراکسی استفاده می کنه تا میزان پهنای باند مصرفی رو کاهش بده ، به همین دلیل تمام کسانی که از کارت اینترنت حسابگر استفاده می کنند یا از این شرکت adsl گرفته اند دارای آدرس آی پی یکسانی هستد)

شاید نظر شما درسته و تایید نظرات لازمه...
راجبه آی پی هم حرفتان کاملا درسته و من هم نمیگم آی پی ها متفتوته میگم این جور نظرات و رفتارها کاملا مشخصه که از طرف چه کسانیست.
کاش حداقل یکم آبروی شهرش را حفظ میکردند اما چه فایده که این آدم بی عقل تر از اینهاست.

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

من هم کاملا موافقم که این آقا میخواد این وبلاگ رو هم مثل وبلاگ استاد احمدی به گند بکشونه
در ضمن آقای ح.م ارزش شما خیلی کمتر از این حرفاست که ما اسممونو برات بزاریم اگه شهامت داشتی خودتو واضح معرفی میکردی نه پشت پرده هرچی دلت بخواد بگی ژی خودتو معرفی کن و مردو مردونه بیا جلو هدفتو بگو
والا بچه های آی تی خوش ندارن بیا ن به چرت و پرت های شما گوش بدن!!!!!

اگه این آقا ارزش داشت این رفتار بچگونه رو از خودش نشون نمیداد.
این آدم از بچه های ای تی هم نیست.
راستی رعایت ادب هم بد نیست.

عرفان دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام خانم مارالانی خسته نباشید ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه ست ما همه بچه های IT با شما موافقیم و از شما حمایت میکنیم از زحمات شما هم تشکر می کنم

ثریا گراوندی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام
ما هستیم
رو ما حساب کن ژگاه جان

فه فه آی تی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام من تو کارای صفحه آرایی و کارای گرافیکی سایت می تونم باهاتون همکاری کنم؟

سلام لطفا مشخصات و نام کامل و ایمیل معتبر برام بزارید.بعد از گفتگو اگر به نتیجه رسیدیم همکاری میکنیم.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد