وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

تولدت مبارک...

فردا،۲۰ آبان،روز بزرگیه برای من.

روز تولد کسیه که به شخصه خیلی بهش مدیونم.کسی که در تمام مراحل زندگیم کمکم کرده،این که میگم تمام مراحل به معنای واقعی کلمه تمام مراحل هست،از نوزادی گرفته تا کودکی،نوجوانی،مدرسه،جوانی،کنکور،دانشگاه و هر چیز دیگه ای که فکرشو بشه کرد.کسی که تا حالا همیشه پشتیبانم بوده.

کسی که حتی دانشگاه پیام نور و دانشجوهاش,مخصوصا دانشجوهای IT هم از وجودش و بودنش سود بردن و بهره مند شدن.

کسی که اگه به خاطر اون نبود الان این وبلاگ هم وجود نداشت.


((پگاه جان,تولدت مبارک))


نظرات 7 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

Tavalodet mobarak

مرادی IT سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام پگاه جان
عزیزم تولدتو بهت تبریک میگم ایشالله ۱۲۰ ساله شی....
من خودم به عنوان همکلاسیت بهت افتخار می کنم همیشه موفق باشی

هم دانشگاهی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.خیلی تبریک می گم
ژگاه خانوم انشا الله که صد ساله بشی.
به خاطر همه زحماتی که برای این وبلاگ و هم کلاسیات و سایر دوستان می کشی به نوبه خودم ازت تشکر می کنم.

پگاه چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

از همه دوستان ممنونم....
همه ی شما به من لطف دارید.خوشحالم که دوستان خوبی مثل همکلاسی هام دارم

نگین چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

پگاه جان گفتی که برای موفقیت بیشتر و پاس کردن ریاضی ۱تمرینات انتگرال و حل کنیم منظورت انتگرال معین فصل ۶ یا شامل روش های انتگرال گیری و کاربرد انتگرال معینم میشه؟
راستی تولدت مبارک

عزیزم ممنون از تبریکت.
ببین تمام تمرینات حل شده و حل نشده ی کتابت رو حل کن این تمرینات شامل هر دو بخش میشه. .من این کار رو توی کمتر از یک هفته انجام دادم و نتیجه ی خوبی هم گرفتم.کار سختی نیست.

میلاد پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

happy birthday

علی قایدی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

تولدتون مبارک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد