وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

 

دلم برای صدای دلنشینش تنگ شد...یه یاد دزدان مادربزرگ... 

صدایش ماندگار و یادش گرامی... 

جرقه هفتم:می خواهم در این دنیای پر از ظلم,طبلی به صدا در آورم که از این پس دیگر اعلام مرگ به گوش نرسد.                 (گوتاما-بودا)

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

من این حادثه رو تسلیت میگم

حامدرضایی جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ

روحش شاد.به جامعه ی هنرمندان تسلیت میگم

حامدرضایی جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

آقا امیر خیلی وقته وبلاگ انجمن بچه های صنایع عوض شده.آدرسش اینه
ie-sa.blogfa.com

همکلاستم جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام پگاه جان وبلاگ خوبی دارید واقعا جای آفرین داره موفق باشی دوست عزیز

سلام خیلی ممنون دوست عزیز.شما لطف داری.

افخمی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

خدایش بیامرزد

رویا صادقی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ http://kpnuc.blogfa.com

سلام پگاه جون خواستم اگه افتخار بدی نویسنده وبلاگتون باشم
راستی این آدرس وبلاگ شخصیمه خوشحال می شم سر بزنی
www.sleepydreams.blogfa.com

سلام خواهش میکنم.من خیلی دوست دارم که بچه های رشته های دیگه هم با اینجا در ارتباط باشن شاید بچه های IT هم یکم فعالتر بشن.
حتما یک ایمیل معتبر برام بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد