وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

سایت احمدی نژاد هک شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک دیشب سایت محمود احمدی نژاد (ahmadinezhad.ir) هک شد.

بعد از درج این خبر در خبرگزاری ها سایت به حالت Offline درآمده و در صورت مراجعه با پیغامی مبنی بر اینکه به علت مراجعه ی زیاد سرورها از دسترس خارج است مواجه خواهید شد.

وبلاگ Autin Heap در مطلبی با ذکر این خبر عکس های صفحه ی مورد نظر در هنگام هک شدن این سایت و بعد از آن را قرار داده است.


تذکر‌: ارزش این خبر به علت ارتباط آن با فناوری اطلاعات و موضوع موردعلاقه ی من و بعضی دوستان(امنیت اطلاعات و شبکه) و اینکه سایت های رسمی باید امنیت بالایی داشته باشند است.

(موضوع بندی شده در اخبار فناوری)

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

دست ارتش سایبری درد نکنه!

[ بدون نام ] جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

اخه احمدی نژاد سایت میخواد چیکار هر کی نگاهش کنه همه چی رو میفهمه نیازی به اطلاع رسانی نیست

[ بدون نام ] شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

۱- از لینک سبزت مشخصه که نیتت چیزه
۲- بهتره سرت نخاره چون ممکنه بد بشه
۳- مشخصه بابت فوت کیا ژیام میدی و بابت کیا نمیدی
۴- تابناک مال کجاست
۵-لااقل بذار منابعت موثق باشه احمق

0.سلام یادت رفت!
۱.لینک سبز؟واضح صحبت کن! لینکی که دادم به یه وبلاگ خارجی هست که اخبار فناوری رو میزنه.اگه منظور دیگه ای داری ازتکنیک های شفافت اطلاعات استفاده کن و واضح حرف بزن!
۲.سرم نمیخاره الان حموم بودم.
۳.ما سعی میکنیم به جای ژیام دادن پیام بدیم!!! بابت هر کسی دلم بخواد پیام میدم و بابت هر کسی دلم نخواد پیام نمیدم.البته من هنوز در این وبلاگ پیامی بابت فوت کسی ندادم.
۴.خبرگزاری تابناک متعلق به جمهوری اسلامی ایران و زیر نظر وزارت ارشاد هست.جمهوری اسلامی ایران یه کشور در خاورمیانه هست و ما در آن زندگی میکنیم.
۵.منابع من موثق هستند.احمق هم نیستم.
۶.اسمت رو هم یادت باشه بنویسی....البته اگه نمیترسی!!

پگاه مارالانی: قبلا در مورد رعایت ادب اخطار داده شده است.اگر برای شما رعایت آن سخت است به وبلاگ مراجعه نکنید.در صورت عدم رعایت به طور قاطع برخورد خواهد شد.

یه دوست یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ

آقای با تربیت بد نیست بدونی تابناک زیرنظر محسن رضایی فعالیت میکنه.اول فکر کنید بعد حرف بزنید!امام حسن عسکری میگه با تربیت!

مشروط !! دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ

البته مدتی قبل گروهی از هکر ها برای بدست آوردن اطلاعات سری مغز احمدی نژاد رو هک کردن ، ولی متوجه شدن به جز کارتون پینوکیو چیز دیگه ای تو مغزش نیست

دوست عزیز تذکرات وبلاگ رو بخونید.من راجبه توهین به افراد چی گفتم؟
لطفا تکرار نکنید.

مشروط !! سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

چشم !
دیگه تکرار نمیشه
ولی اگه اینی که من گفتم توهین محسوب بشه ، در مقابل توهین هایی که این آقا به ما کرده هیچی نیست
هر کلمه ای که این آقا در سخنرانی هاش میگه دقیقا به شعور ما توهین میکنه
وقتی رئیس جمهور یه مملکت ادب رو رعایت نمیکنه دیگه از ما چه انتظاری دارید ؟

از شما انتظار میره که در هر حالی ادب رو رعایت کنی دوست من!
شما حتی اگه با ایشون یا سیاست های دولت مخالفی دلیل نمیشه که مخالفتتو اینجوری بیان کنی.

احسان یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام دوستان.
من نیاز خیلی فوری به سوالات تشریحی این ترم مدار منطقی دارم.لطفا هر کی داره برام بفرسته....
اگه هم اصل سوالا رو ندارین ولی یکی دوتاییش رو یادتونه،بازم خوبه!!!!همونا رو بفرستین!!!!!
خیلی لازمش دارم

سلام برای شما پرس و جو میکنیم منتظر ایمیل ما باشید.

رضا it کرمانشاه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
پشنهاد میکنم وارد سیاست نشوید بهتره از اخبار علمی و شعر و.. استفاده کنید
با تشکر

سلام.
ما هم زیاد خوشمون از سیاست نمیاد،هر چی باشه متخصصیم نه سیاستمدار!
من هم واسه رفع همچین سوء تفاهم هایی نوشتم که دلیل ارسال مطلب موضوع امنیتیش بوده نه سیاسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد