وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

ماوسی که روی هوا کار می‌کند

لاجیتک که در سال‌های اخیر در زمینه تولید و عرضه محصولات و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت کرده است، توانسته به جایگاه خوبی در بازار این محصولات دست پیدا کند.
خقثبه نوشته «دنیای اقتصاد»، این شرکت محصول جدیدش را که یک ماوس قابل شارژ بی‌سیم است، با قابلیت‌های متفاوت از یک ماوس لیزری ساده تولید کرده است. MX Air که توانایی کار روی میز یا روی هوا را دارد به کاربرانش اجازه می‌دهد تا مانند یک دستگاه کنترل تلویزیون از این ماوس استفاده کرده و با استفاده از تکنولوژی Free Space به راحتی کامپیوترشان را از فاصله دور هدایت کنند.

                        بقیه در ادامه مطلب....

لاجیتک که در سال‌های اخیر در زمینه تولید و عرضه محصولات و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت کرده است، توانسته به جایگاه خوبی در بازار این محصولات دست پیدا کند.

به نوشته «دنیای اقتصاد»، این شرکت محصول جدیدش را که یک ماوس قابل شارژ بی‌سیم است، با قابلیت‌های متفاوت از یک ماوس لیزری ساده تولید کرده است. MX Air که توانایی کار روی میز یا روی هوا را دارد به کاربرانش اجازه می‌دهد تا مانند یک دستگاه کنترل تلویزیون از این ماوس استفاده کرده و با استفاده از تکنولوژی Free Space به راحتی کامپیوترشان را از فاصله دور هدایت کنند.

این ماوس جدید که ظاهری شفاف و براق دارد با استفاده از تکنولوژی بی‌سیم 4/2 گیگاهرتزی می‌تواند حدودا تا فاصله 10متری کار کند. به این ترتیب کاربران این ماوس محدودیت مکانی برای کار با آن نخواهند داشت. این ماوس مجهز به تکنولوژی‌های MEMS، DPS و RFاست.


MX AIR همچنین از الگوریتم‌های جلوگیری از تداخل فرکانس‌ها که اغلب دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی‌های بی‌سیم با برد زیاد با این مشکل مواجه هستند، بهره می‌برد. این محصول جدید قابلیت ترکیب و اجرای چند فرمان را به طور همزمان دارد. همچنین این ماوس به جای کلید چرخشی که روی سطح خارجی اغلب ماوس‌ها قرار دارد، یک پنل لمسی دارد.


علاوه بر این، MX AIR دو کلید کوچک برای انجام کارهای سرگرمی مانند مکث/پخش و قطع صدا دارد. به این ترتیب کاربران این ماوس می‌توانند به راحتی به موسیقی مورد علاقه‌شان از طریق کامپیوتر گوش کنند، آهنگ‌ها را عوض کرده و میزان صدا را کم و زیاد کنند بدون آن که لازم باشد به میز کامپیوترشان برگردند.


بنا به گزارش شرکت لاجیتک، ماوس MX Air تحولی عمیق در کنترل پیشرفته محیط کار کامپیوتر‌های شخصی به وجود می‌آورد و در عین حال بهترین گزینه برای کسانی است که از کامپیوتر خود به عنوان آرشیو موسیقی، مرورگر صفحات اینترنت یا حتی به عنوان یک Digital Media در اتاق پذیرایی بهره می‌برند. به این دلیل این ماوس برای کاربرانی که اتاق بزرگ دارند و برای کار با کامپیوترشان مجبور به طی مسافت طولانی هستند، کاملا مناسب است.


ماوس MX Air لاجیتک از محصولات شرکت رایان بدرالکتریک با گارانتی شرکت مهندسی بدرسرویس به بازار عرضه شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بروجردی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://pnuit.orq.ir

سلام مطلب جالبی بود . ماوس هایی که روی هوا کار میکنند! می ترسم فردا بیاد تو ایران بره خطوط هوایی چهار تا تیاره با خودش بیاره پایین البته می دونید که خرابی هواپیما ها تو ایران ناشی از همین فناوری های جدید الوروده و اصلا ربطی نداره به نظارت مهندسین و این چیزا ا .چی گفتم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد